Шукати в цьому блозі

понеділок, 29 червня 2015 р.

Поезія писана серцем і душею.


               Мищишин Іванна Володимирівна народилася 7 липня 1959 р. в селі Хомяківка Чортківського району, Тернопільської області в сімї колгоспника. Навчалася в Нагірянській восьмирічній школі, потім у Бучацькій школі-інтернат. В 1985 р. переїхала жити з сімєю у село Долина Чортківського району, яке їй стало рідним.
                Свої перші вірші наша землячка-емігрантка почала писати в Італії. Коли майже на кожному масовому заході звучить її поезія, у людей на очах навертаються сльози.
               Своє життя пані Іванна викладає у поетичних рядках.


«Життя моє – воно складне, але прекрасне»
 
Все життя, що я прожила наче в казці загуло.
Скільки всього в нім було?
Радість була – веселилась,
Прийшла біда сльозами вмилась.
Були зльоти і падіння
Й Госпднє благословіння.
У житті все я спробувала
І вперед я прямувала.
Народилась, виростала
З кожним роком підростала
Пішла вчитися у школу,
Посадила матіолу.
А коли закінчила я вчитись
Доля заставила влюбитись
Заміж вийшла я скоро,
Життя почалося суворе.
Потім діток народила, доглядала і ростила!
Шила, мила, прибирала,
Їсти дітям готувала.
Так минали дні й роки
Все із нової строки.
Підросли вже мої діти
Час вже встигнув пролетіти.
Пішли в школу діточки
Мої любі квіточки
А коли вже закінчили
Заміж скоро вискочили.
Внуків мені народили
І бабусею зробили.
В щасті високо літала
Наче в раї проживала!
Та не довго я літала
Стало так тяжко
Не можливо так жити
Покинулм гроші хату мою.
І я як та пташка летіла у вирій
Лишаючи хату і землю свою.
Пішла працювати на чужину
Здобула я гроші для свої родини.
Років багато я так блукаю
І щастя тут ніде не маю.
Де ж ти мій рай мого дитинства
Й велике щастя материнства?
Мій рідний край, мій добрий рай,
Де мої рідні проживають
Вони там все мене чекають.
Дочки мої дорогїі, внуки мої золотії
Те все, що я щастям називаю
І так завжди його бажаю.
 
          Провідний бібліотекар села Шульганівка Кучер Олександра Євгенівна та вся громада сіл Долина і Шульганівка щиросердечно вітають  Мищишин Іванну Володимирвну з днем народження та бажають міцного здоров’я, щастя, Божого бласловення та творчої наснаги на многії літа!

Немає коментарів:

Дописати коментар