Шукати в цьому блозі

четвер, 17 березня 2016 р.

«Кобзарю! Знов до тебе я приходжу, бо ти для мене совість і закон»

Кожна людина живучи в сучасному світі, тримає в пам’яті сторінки історії свого народу. Без цього фундаменту ми не зможемо осягти істину, крокувати в майбутнє.
            Духовний дім для нашого народу побудував великий син України Тарас Шевченко. «Ми чуємо тебе Кобзарю, крізь століття» - ці пророчі рядки Василя Симоненка перегукуються із народним розумінням Шевченка – поета і людини. Березень щорічно звіщає нам про народження одного з кращих синів України – народного поета, Пророка, генія, українського апостола Тараса Шевченка. Тому бібліотека підготувала і провела літературну годину «Кобзарю! Знов до тебе я приходжу, бо ти для мене совість і закон», яку проведено 10 березня біля пам’ятника Т.Шевченка. Отець Роман Гончарик відправив поминальну панахиду і виступив з промовою  про генія українського народу  - Тараса Шевченка. Ведучі Прондюк Наталя, Пельвецька Іванка  розпочали  свій виступ словами шани Великому Пророку. Вірш «В дні тривог…» прочитав Бук Микола, «Мені тринадцятий минало» - Луговик Микола, «Тарасова ніч» - Осадца Надія, «Садок вишневий коло хати» - Жолківська Віра, «Тече вода з під явора» - Драпак Софія, «Сон» - Луговик Софія, «Кохайтеся чорнобриві» - Дроздова Ліля. Учні другого класу школи Бартків Христина, Хрик Роман, Романів Христина, Качан Іван прочитали вірш «У нашій хаті на стіні». «До мене сьогодні всміхнувся Шевченко» прочитали Сенів Тарас і Качан Андрій, «Кобзар» - Романів Надія, 
«Стань Тарасе» (автор місцева поетеса Мищишин Іванна) виконала Вівчар Наталя.

       На завершення заходу церковний хор виконав «Заповіт» Т.Шевченка. В бібліотеці оформлено виставку-портрет «Читаймо Тараса, учімося в нього».
























Немає коментарів:

Дописати коментар